E-dziennik dla rodziców – instrukcja

RODZICU! Dostęp do naszego e-dziennika jest dla Ciebie bezpłatny – niezależnie, czy korzystasz z niego w szkole, czy w domu.

Jak otrzymać dostęp do e-dziennika UONET+?

Warunkiem otrzymania dostępu do dziennika elektronicznego jest wprowadzenie do e-dziennika Twojego adresu e-mail. W zależności od wewnętrznych ustaleń szkoły zajmuje się tym sekretarka lub wychowawca klasy.

  • Sekretarka lub wychowawca (np. na wywiadówce) przekaże Ci adres dziennika elektronicznego, np. https://uonetplus.vulcan.net.pl/[nazwa samorządu]. Wpisz go w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu.
  • Kliknij przycisk „Zaloguj się”, a następnie – „Przywracanie dostępu”.
  • W wyświetlonym oknie w polu edycyjnym wpisz znaki z obrazka widocznego ponad nim. Jeśli zestaw znaków na obrazku jest nieczytelny, możesz wygenerować następny obrazek klikając ikonę „Zmień próbkę”. Następnie wprowadź adres e-mail i kliknij przycisk „Wyślij wiadomość”.

  • Po kliknięciu przycisku „Wyślij wiadomość”, jeśli wpisałeś poprawne znaki, wyświetli się następująca informacja, a na podany przez Ciebie adres email zostanie wysłana informacja.
  • Sprawdź skrzynkę swojej poczty elektronicznej. Przeczytaj wiadomość i kliknij link podany w treści, aby nadać hasło.

  • W oknie „Aktywacja konta” ponownie przepisz znaki z obrazka, wprowadź hasło, którego będziesz używał logując się do e-dziennika. Program podpowie Ci jakie warunki hasło musi spełniać. Po wpisaniu takiego samego hasła w obu polach, kliknij przycisk „Ustaw nowe hasło”.

  • Po kliknięciu „Ustaw nowe hasło”, wyświetli się następująca informacja.

  • Od tego momentu możesz logować się do systemu, korzystając z adresu e-mail i ustalonego przez siebie hasła.